Eramus student in Montpellier - Reisverslagen van Sammy - WaarBenJij.nu Eramus student in Montpellier - Reisverslagen van Sammy - WaarBenJij.nu
Eramus student in Montpellier

Door mijn voorliefde voor Frankrijk ben ik na mijn eindexamen een jaar in Parijs geweest waar ik heb gewerkt als jeune fille au pair, maar dat was slechts het begin... Nu ben ik terug in Frankrijk, dit keer in Montpellier waar ik de komende 6 maanden zal studeren aan de Université Montpellier III Paul Valery. Ik zal hier vakken gaan volgen die gaan over journalistiek en media.

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2016

Comment le premier mois s'est passé si vite

10 Januari 2016

Mon arrivée à Montpellier
Sammy

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10554

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 15 Juni 2016

Eramus student in Montpellier

22 September 2012 - 27 Juli 2013

Au Pair in Parijs

Landen bezocht: